joi, 19 mai 2011

despre vina...

daca ea nu zambeste,daca nadejdea ei se naruie, daca visele ei par ireale si imposibile... e vina mea... daca se indoieste de Dumnezeu... daca nu intelege caile Lui... e vina mea... daca atunci cand are pace si stie ca totul va fi bine si eu spulber totul prin faptul ca-i spun ca din partea mea am pierdut-o pentru ca nu reusesc sa ma iert... e vina mea... daca vecini mei nu s-au intors la Hristos... daca prieteni pentru care suspin si ma doare sunt inca nemantuitii... daca oamenii pentru care ard merg inca in iad... e vina mea... daca parintii mei se ingrijoreaza... daca mama are dureri de inima si tata dezamagiri imensee... e vina mea... daca totul in jur se naruie... daca speranta i-a parasit pe multi... daca lucrurile la Emanuel stau astfel... daca fratii se poticnesc... daca fetele se indragostesc si adolescentii gasesc motive sa fie rebeli pentru ca ma iau ca model... e vina mea... daca nu sunt in stare sa-mi asum consecintele... daca ma codesc cand iau decizii radicale... daca nu am destula incredere in Dumnezeul pe care spun ca-L cunosc atat de bine... e vina mea daca ma invinovatesc pentru decizile altora... daca dezamagesc oameni... daca sunt dezamagit de oameni... daca a fost nevoie ca Hristos sa paraseasca slava si sa moara... e vina mea... Nu cautatii un alt motiv pentru care lucrurile merg rau in lumea asta, eu sunt de vina....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu