duminică, 12 decembrie 2010

despre noi ( pentru Diavol )...

ne cunosti... suntem peste tot... ti-am impanzit imparatia... suntem doctori, avocati, ingineri, someri, maturatori de strada, boscheti sau orice altceva... nu ne poti incadra in tipare sau in o anumita clasa sociala... suntem aici... chiar daca uneori nu o aratam de rusine, lene sau din indiferenta... cine suntem noi? urmasii Lui ... a lui Hristos... Cel care te-a biruit la cruce si ne-a rascumparat... suntem slabi... de multe ori cadem... dar ne ridica El pentru ca "Cel ce este in noi..." este mai tare decat tine cum zice Scriptura, traducerea Cornilescu pe care cred ca o stii prea bine... ( la fel cum cred ca stii orice traducere a ei in orice limba sau dialect...) Doar ai stat de atatea ori in prezenta Cuvantului... si stiu ca esti inteligent si destept daca acestea doua nu cumva ( sa folosesc o expresie draga tie... ) sunt sinonime... chiar tie poate sa-ti fie ceva drag in afara de minciuna,ipocrizie, rautate, ura si mandrie... primul si pacatul tau favorit ? Nu te teme, te respect... esti un adversar de temut, doar ca nu esti suficient de puternic pentru ca esti invins si doar tolerat... Stai nu te criza inca ca n-am terminat inca... Uratule... stiu ca esti frumos pe dinafara dar esti putred inauntru ca si discipolii tai... Crezi ca lumea aceasta e a ta... si bine faci ca crezi ca asa si este noi suntem doar intrusii... caci oricum lumea si pofa ei trece, dar noi ramanem in veac. De ce pentru ca facem voia Lui Dumnezeu... cea pe care tu ai refuzat sa o faci... ti-e ciuda Increzutule... Incornorat nenorocit care ne dai atat de furca...? Si acum cateva ganduri de la mine, faptura noua care sunt in Hristos, nu vechiul eu de care-ti placea tie... Stii bine ca din pruncie cunosc sfiintele scripturi care is in stare sa-mi dea pace si bucurie... pentru ca sunt Cuvintele Domnului meu... stii tu Cuvantul intrupat din Ioan 1... dar ca sa nu te zapacesc de cap ( ca oricum multi ma vor credea nebun ca scriu aceste randuri...) o sa continui sau continuu cum vrei... apropo ai cap? Stiu ca esti capul trupului tau demonic sau mai bine zis seful cohoartelor tale demonice... Nu, nu incerc sa te infurii... oricum o fac prin felul meu imprevizibil si aparent haotic de al slujii pe Hristos. Cat sa fie 16 ani? de cand iti zgudu-i lume prin ceea ce sunt, nu prin ceea ce fac... Stiu prea bine ca rAAAgi ca un leu ce vrea sa ma inghita, dar stii ca daca m-ai inghitii... ti-as sta in gat... stii de ce? pentru ca sunt ascuns cu Hristos in Dumnezeu si te-am sparge in mii de bucatele dinauntru... ( cum ne plac noua transformariile, Nu ca tie din exterior...) te-am zapacit? Daca nu o sa continui (am ales varianta asta) Locul tau cu majuscula e inapoia mea, stai acolo ca daca nu te trimit eu... cum am facut-o mai inainte... Inaintea mea e doar Hristos si cruce pe care accept cu bucurie sa-mi rastignesc firea si sa ramana... DOAR Hristos... in praf arunc mandria mea... si ca sa nu ma lungesc... Ma bucur sa fiu in primul rand al razboiului spiritual... nu pentru ca sunt masochist, fiindca nu-mi place tot timpul, ci pentru acolo mie locul... Oricum am sa revin cu alte mesaje pentru tine... poate o sa le pun intr-o carte intr-o zi... Pana atunci ai grija suntem peste tot... stim ca nu ne vrei aici si nici noua nu ne place de multe ori... dar suntem sarea pamantului si nu doar ca sa dam gust sens vietii, ci si ca sa nu se strice lumea mai tare... asta-i rolul nostru si tu stii asta... SI NU UITA: cand suntem cei mai slabi... SUNTEM cei mai tari... Da noi in care traieste Hristos... Sa arzi vesnic imparate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu