sâmbătă, 15 mai 2010

Despre rugaciune...

"Precum in cer asa si pe pamant..." Luca 11 : 2. Cineva spunea ca rugaciunea nu inseamna sa se faca voia mea in cer, ci sa se faca voia Lui Dumnezeu pe pamant... cum se face si in cer. Cum se face voia Lui Dumnezeu in cer? In mod continuu si absolut. Acolo nu exista : "De ce?". De ce acest subiect? Pentru ca traim intr-o lume in care omul si voia lui sunt aduse la rangul de religie. Cred ca noua forma de idolatie cea mai raspandita si cea mai perversa este egoismul si dorinta de independenta... "Fac ce vreau, cum vreau si cand vreau..." Cea mai raspandiata intrebare chiar printre evanghelici este : "ti-a placut? (filmul, mancarea, predica, cantarile...) Si intr-un fel ar trebui sa fie justificata aceasta intrebare, intrucat stim din Scriptura ca voia Domnului este : buna, placuta si desavarsita... Multa vreme nu am inteles toate aceste atribute ale voii Lui Dumnezeu, intalegeam ca este buna,intelegeam ca este desavarsita aveam insa o problema... nu mi se parea tot timpul placuta, dar am inteles ca problema e la mine, ca eu trebuie sa ajung in punctul in care sa imi placa intodeauna voia Lui Dumnezeu... asa ca stiu ca ori de cate ori Dumnezeu imi cere sa fac ceva si mie nu-mi place nu este nimic gresit in voia Lui si eu si firea mea suntem de vina...Ma rog Domnului ca sa ma ajute sa-mi placa todeauna voia Lui si astfel sa o implinesc cu drag, nu doar pentru ca asa trebuie. Revenind la subiectul rugaciunii, cred ca aceasta ar trebui sa fie rugaciunea noastra cea mai fierbinte : "Doamne, da-mi putere sa fac voia Ta..." Aceasta ar trebui sa fie singura rugaciune? Sigur ca nu pentru ca stim ca voia lui Dumnezeu este : sfintirea noastra, mantuirea oamenilor, impartasirea evangheliei, grija pentru cei saraci...pentru vaduve si pentru orfani si asa mai departe... Daca vreti sa aflati toata voia Lui Dumnezeu citi Scriptura, caci acolo ne este revelata... In concluzie: "Ce trebuie sa facem in aceasta lume razvratita, egoista si hedonista?" Trebuie sa ne rugam ca Dumnezeu sa ne dea putere sa facem voia Lui cu bucurie si fara cartire, la fel ca si in cer... caci voia Lui Dumnezeu oricum se va duce la indeplinire cu sau fara acordul nostru ( pana si Diavolul duce la indeplinire planul Lui Dumnezeu... de cele mai multe ori fara sa vrea) dar de ce sa ajungem sa ne forteze cand putem sa il cinstim pe Dumnezeul nostru facand voia Lui din toata inima... caci: "cel ce face voia Lui Dumnezeu ramane in veac." Doamne ajuta-ne asa! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu